Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1740
OBOWIĄZKI:
Przegląd dokumentacji prawnej związanej z inwestycjami w nieruchomości; Porównywanie i analizowanie pozycji depozytariuszy w porównaniu z dokumentacją księgową; Monitorowanie przepływów pieniężnych i innych zadań wynikających z obowiązków depozytariusza; Analizowanie zmian w strukturach Funduszy, poprzez gromadzenie i zrozumienie dokumentacji korporacyjnej; Proaktywne reagowanie na wewnętrzne i zewnętrzne zapytania klientów związane z Alternatives Custody; Praca nad potencjalnymi usprawnieniami i wydajnością przepływu procesów; Wsparcie przełożonych Zespołu w zarządzaniu niektórymi procesami, w tym eskalacjami;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: nawiązywanie kontaktu z klientem


Wymagania inne:

Analiza transakcji różnych klas aktywów (Nieruchomości, Private Equity), certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje to podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami oraz wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (np. rachunkowość, księgowość) lub pokrewnym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Powiązanie tagi

Podobne ogłoszenia

Customer Service Professional with German

wczoraj

Firma:Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

wczoraj

Firma:Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to...

Więcej informacji

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

wczoraj

Firma:AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Więcej informacji